Denne annonsen har utløpt.
Behov:
Det er altså behov for, og et mål, å forbedre anbudspraksisen og sikre bedre tolketjenester. For å stille riktige betingelser og være i stand til å gjøre et godt innkjøp, trenger innkjøpere tilgang på god informasjon om tolkemarkedet. Det er også behov for en arena for dialog hvor aktører kan utveksle erfaringer og hvor disse kan systematiseres og samlet bidra til en mer standardisert praksis. Som rapporten fra 2019 anbefaler skal IMDi derfor:
- utarbeide en veileder for anskaffelser av tolketjenester rettet mot innkjøpere og
- etablere arenaer for dialog og erfaringsutveksling mellom relevante aktører på både anskaffelses- og tolkefeltet
I denne anledning har IMDI behov for en prosjektleder som kan rigge, planlegge, strukturere og drive dette arbeidet. Prosjektleder vil jobbe i tospann med en fagperson i Tolkeseksjonen IMDi, og prosjektet skal i sin helhet gjennomføres i dialog og samarbeid med relevante aktører.
Ønsket kompetanse og erfaring:
Tilbudt konsulent må ha dokumentert solid kompetanse innen:
- Prosjektstyring
- Prosessledelse
Det er svært ønskelig med erfaring fra:
- Offentlige anskaffelser enten som oppdragsgiver eller oppdragstaker
- Liknende prosjekter i offentlig sektor
Videre er det en fordel med kjennskap til:
- Offentlig anskaffelsesregelverk
- Offentlig forvaltning
- IMDi og direktoratets rolle som nasjonal fagmyndighet for tolking i offentlig sektor
Ønsket oppstart: 05.10.2020
Varighet: 31.12.2020
Lokasjon: Oslo
Stillingsnavn | Prosjektleder med kompetanse på offentlige anskaffelser |
Oppdragsgiver | IMDi |
Arbeidssted | Norge |
Ansettelsesform | Konsulentoppdrag |
Heltid/deltid | Heltid |
Antall stillinger | 1 |
Sist endret | 22.09.2021 21:12 |