Denne annonsen har utløpt.
IMDi har behov for en prosjektassistent med erfaring fra gjennomføring av offentlige digitaliseringsprosjekter.
Arbeidsområder for konsulenten:
- Bistå prosjektleder med de til enhver tid prioriterte oppgaver i prosjektet
- Koordinere, bistå og følge opp administrative aktiviteter i prosjektet – internt og med leverandør
- Skrive referater, statusrapporter og informasjonsmateriell
- Fasilitere workshops, samlinger, møter etc
Krav til kompetanse/erfaring:
- Du har relevant utdanning og/eller erfaring innen enten økonomi, administrasjon og/eller prosjektarbeid
- Du har erfaring fra rollen prosjektleder i mindre digitaliseringsprosjekt og/eller prosjektmedarbeider i store digitaliseringsprosjekt
- Erfaring fra offentlig forvaltning og sektorsamarbeid
- Kunnskaper og evner til å sammenstille og analysere kompleks informasjon. Evne til å samarbeide godt med både fagsiden og ulike beslutningstakere er en forutsetning.
- Gode kommunikasjonsegenskaper, både skriftlig og muntlig
Oppstart: 14.09.2020
Varighet: 31.01.2021, med opsjon på 2 x 3 måneder
Omfang: 50%
Arbeidsplass: Oslo
Aktuelle kandidater vil motta mer informasjon om prosjektet.
Stillingsnavn | Prosjektassistent søkes til oppdrag for IMDi |
Oppdragsgiver | IMDi |
Arbeidssted | Norge |
Ansettelsesform | Konsulentoppdrag |
Heltid/deltid | Heltid |
Antall stillinger | 1 |
Sist endret | 22.09.2021 21:12 |