Denne annonsen har utløpt.
Oppstart, omfang og varighet
Avtaleperiode: 05.05.2020 - 31.12.2020
Oppdragsgiver ønsker 2 konsulenter.
Stillingsprosent: ca. 80 - 100% prosent per konsulent.
Opsjon: Kunden kan forlenge oppdraget frem til 30.06.2021 (i 2 + 2 + 2 mnd).
Beskrivelse av oppdraget/bistanden
Kunden, Helse Nord IKT HF ønsker konsulentbistand til Brukernære service oppgaver. På grunn av økt aktivitet i forbindelse med Corona situasjonen samt sluttføring av Windows 10 prosjektet, er det behov for konsulenter som kan bistå etter behov serviceoppgaver, primært på sykehuset i Tromsø/UNN Tromsø. Man søker helst fagarbeidere, på nivå "konsulent" eller "seniorkonsulent" eller "spesialist", til bistand med bytte og utsetting av utstyr/klienter og lettere feilsøk av klienter. Møte med brukere på sykehusene.
Rollebeskrivelse
Ansvarsområde:
Brukerstøtte PC-klienter og annet IKT-teknisk utstyr
Hovedoppgaver:
- Være tilgjengelig og bistå med typiske "Brukernær service" saker dvs utplassering av datautstyr og klienter, lettere feilsøk, støtte og supportere brukere på sykehusene eller kontorlokasjoner i området. Kontortid/virkedager 0800-1530.
- Jobbe sammen med driftsorganisasjonen i HN IKT
- Erfaringsoverføring til driftorganisasjonen
Kompetanse og erfaring:
- Helst fagutdanning og gjerne relevant sertifisering for oppgavene
- Eventuelle sertifiseringer bør være bransjestandard.
- Gjerne erfaring fra lignende oppgaver fra større driftsmiljø
- Gjerne noe erfaring fra større driftsmiljø og gjerne innen helse
- Service- og løsningsorientert
Fylke | TromsTroms og Finnmark |
Ansettelsesform | Konsulentoppdrag |
Heltid/deltid | Heltid |
Søknadsfrist | 27.04.2020 12:00 |
Sist endret | 24.09.2021 15:26 |