Om bistanden
Kriminalomsorgen søker en erfaren prosjektleder for implementering av en ny kassasystemløsning på 50-70 geografiske lokasjoner. Oppdraget omfatter installasjon av kassasystemer og bankterminaler, integrasjon med regnskapssystem, infrastrukturforbedringer, og oppfyllelse av sikkerhetskrav.
Arbeidsoppgaver:
- Planlegging og styring av prosjektfremdrift
- Ledelse av prosjektgruppe, økonomioppfølging og rapportering
- Interessenthåndtering og dialog med ulike fagmiljøer og brukersteder
- Koordinering av tekniske løsninger, inkludert informasjonssikkerhet og GDPR
Kvalifikasjoner:
- Minimum 5 års erfaring som prosjektleder
- Relevant bachelor- eller mastergrad
- Prince2-sertifisering eller tilsvarende
- Erfaring med offentlige prosjekter eller tekniske løsninger som inkluderer utstyr
- Det er ønskelig med gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, høy struktur og fleksibilitet
- Vandelsattest kreves
- Bør ha erfaring med gjennomføring av prosjekter i offentlig forvaltning
- Bør ha erfaring med innføring av kassasystem/bankterminalløsninger, eller teknisk løsninger som inneholder utstyr
Oppstart: Medio desember 2024
Varighet: 30. juni 2025, med mulighet for forlengelse i andre halvdel av 2025
Arbeidssted: Lillestrøm
Omfang: 50%
Stillingsnavn | Prosjektleder | |
Oppdragsgiver | Kriminalomsorgsdirektoratet | |
Arbeidssted | Norge | |
Ansettelsesform | Konsulentoppdrag | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett | |
Søknadsfrist | 28.11.2024 | |
Sist endret | 19.11.2024, 12:59 |