Denne annonsen har utløpt.
Om oppdraget:
Avd. Brukeropplevelse og datadeling (BOD) i Digitaliseringsdirektoratet (Digdir) har behov for senior DevOps-utvikler med spisskompetanse på frontend – til vårt utviklingsteam som skal levere tjenester/funksjonalitet til Digital gravferdsløsning.
Frontendutvikleren går inn i Team for Altinn 3 (Kalt Digital Gravferd), og vil primært jobbe med Altinn Tjenester 3.0 og de tjenester kunden ønsker å få utviklet. Løsningen utvikles og forvaltes etter en DevOps-modell, slik at den innleide konsulenten må forvente å jobbe med både utvikling, forvaltning og drift
Arbeidsoppgaver:
- Utvikling – primært front-end
- Delta i forvaltnings- og driftsoppgaver for løsningen som utvikles, herunder gjøre feilsøking og -retting
- Testing og kvalitetssikring av kode fra øvrige utviklere i teamet
- Delta i analyse og spesifikasjon av features
- Være i dialog med tjenesteeierne (brukerne av løsningen) for å forstå case og tilhørende krav til løsningen
Krav til kompetanse:
- Minimum 4 års erfaring som frontendutvikler
- Veldig god erfaring med utvikling av front-end – fortrinnsvis React (inkl. Redux) og utvikle skjemaer basert på Altinn 3 sin skjemaløsning.
- Erfaring med drift- og forvaltning av containerbaserte applikasjoner i en Kubernetes-basert skyløsning – fortrinnsvis Azure
- Erfaring fra å jobbe i et tverrfaglig, smidig DevOps-team, fremoverlent og tar initiativ innenfor det faglige.
- God kjennskap til offentlig sektor og Altinn
Oppstart: Mai 2023
Varighet: 1 år, med opsjon på forlengelse
Omfang: 100%
Lokasjon: Digdir sine lokaler i Oslo (Økern Portal), men det er et krav at frontendutvikleren kan pendle 2. hver uke til arbeidssted Brønnøysund
Stillingsnavn | Frontendutvikler | |
Oppdragsgiver | Digitaliseringdirektoratet | |
Arbeidssted | Norge | |
Ansettelsesform | Konsulentoppdrag | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | Offentlige tjenester / Forvaltning | |
Søknadsfrist | 01.05.2023 | |
Sist endret | 01.05.2023 22:11 |