Denne annonsen har utløpt.
Bakgrunn:
Jobbsjansen er en tilskuddsordning for kommuner som forvaltes av IMDi. Formålet med ordningen er å kvalifisere hjemmeværende innvandrerkvinner til arbeid og utdanning.
Behov:
IMDi har behov for en prosjektleder for å lede etableringen av Jobbsjanseregisteret. Prosjektlederen skal lede prosjektet og levere de nødvendige produktene innenfor de rammer og begrensninger som er definert
av prosjekteier. Ansvaret til prosjektlederen består i stor grad i å planlegge, delegere oppgaver til resten av prosjektteamet, overvåke aktiviteter og fremdrift og styre alle aspekter av prosjektet. Prosjektlederen skal motivere alle involverte til å bidra til å oppnå prosjektets mål innenfor definerte krav og forventninger.
Krav til kompetanse og erfaring:
- Kjennskap til IMDi og IMDis systemportefølje er en fordel
- Kjennskap til Jobbsjanseprogrammet er en fordel
- Dokumentert erfaring fra digitaliseringsprosjekter i rollen som prosjektleder
- Dokumentert erfaring fra offentlig forvaltning og sektorsamarbeid, spesielt utlendingsforvaltningen
- Gode kommunikasjonsegenskaper, både skriftlig og muntlig på norsk
- Gode evner til å samarbeide, planlegge og gjennomføre.
- Være strukturert og effektiv
- Konsulenten bør trives i et hektisk prosjektmiljø med mange interessenter
- Bidra til deling av erfaring og kunnskap i Digitaliseringsavdeling innenfor områdene prosjektledelse, endringsledelse, gevinstrealisering og prosessforbedring.
Oppstart: 01.08.2022
Varighet: ut året med mulighet for forlengelse
Omfang: 50%
Arbeidsplass: Kundens lokaler i Oslo
Stillingsnavn | Prosjektleder | |
Oppdragsgiver | Integrerings- og mangfoldsdirektoratet | |
Arbeidssted | Norge | |
Ansettelsesform | Konsulentoppdrag | |
Heltid/deltid | Deltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | Helse / Sosial | |
Søknadsfrist | 24.06.2022 | |
Sist endret | 24.06.2022 22:11 |