Denne annonsen har utløpt.
Litt om kunden
Høyt fokus på samhandling med og mellom våre brukere via digitale grensesnitt.
Modernisering, videreutvikling og forvaltning av digitale samhandlingsplattformer skjer i tverrfaglig team og i ulike prosjekter.
Litt om oppdraget
I dette oppdraget vil du bli inkludert i videreutvikling av digitale systemer og tjenester. Du vil samarbeide tett med ansatte og ledere, og vil få ansvar for å følge opp innmeldte saker og feilmeldinger mot utviklingsteamet og ha en sentral rolle i testarbeidet.
Arbeidsoppgaver
- 2. linje support på interne og eksterne henvendelser (feilsøking)
- Samhandle med brukere, fagressurser og utviklere
- Kundespesifikk prosjektassistanse - videreutvikle digitale løsninger
- Utarbeide og følge opp testplaner og dokumentasjonsarbeid
- Administrativ støtte, og oppfølging av interne systemer
Fordel med kompetanse innenfor
- Azure DevOps
- Azure Test Plans
- Azure Application Insights
- O365
- Microsoft Dynamics (FieldService og Business Central)
- Power BI
Oppstart: Snarest
Varighet: 6-12 mnd, med opsjon på forlengelse
Arbeidssted: Oslo, muligens noe rom for hjemmekontor
Omfang: 100%
Stillingsnavn | Teknisk koordinator | |
Oppdragsgiver | Norsk Heiskontroll AS | |
Arbeidssted | Norge | |
Ansettelsesform | Konsulentoppdrag | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | Håndverk / Bygg / Anlegg / Mekanikk | |
Søknadsfrist | 30.09.2021 | |
Sist endret | 30.09.2021 22:11 |