Denne annonsen har utløpt.
Til seksjon IKT-anskaffelser er det behov for 1 konsulent for bistand til gjennomføring av offentlige anskaffelser.
Arbeidsoppgavene vil omfatte følgende:
- Gjennomføre anskaffelsesprosjekter i helseforvaltningen, herunder:
- IKT-anskaffelser av IT-infrastruktur
- IKT-anskaffelser av IT-løsninger
- Lede prosjekter fra oppstart/initiering til kontraktsignering
- Utarbeide anskaffelsesdokumenter
- Lede evaluering og forhandlinger
- Bistand til avtaleoppfølging, reforhandling av avtaler
- Bistand til interne prosjekter for standardisering og digitalisering i avdelingen
Vi søker en konsulent som har meget god erfaring og kompetanse på gjennomføring av anskaffelser i offentlig sektor og/eller avtaleoppfølging og kontrakter.
Konsulenten vil arbeide sammen med andre ansatte i seksjon IKT-anskaffelser, og med andre ansatte i NHN og de virksomheter som er nevnt over, spesielt Helsedirektoratet og FHI. Konsulenten må påregne reise til virksomheter i Helseforvaltningen i Oslo.
Krav til kompetanse:
- Konsulenten skal ha god erfaring med lov og forskrift om offentlige anskaffelser
- Konsulenten skal ha god erfaring med kontorstøtteverktøy
- Konsulenten skal ha gode kommunikasjonsegenskaper både muntlig og skriftlig, og beherske norsk (og evt. engelsk) språk
- Gjennomføring av offentlige IKT anskaffelser, både IT-løsninger og IKT-infrastruktur
- Erfaring med SSA-kontrakter (spesielt SSA-T, -V, -S, B, O, R)
- Erfaring som prosjektleder
- Forhandlingsledelse
- Erfaring med evaluering av tilbud, evalueringsverktøy og modeller
- God forståelse for IKT infrastruktur
- Erfaring fra helsesektoren (kan vektlegges)
Oppstart: 01.09.20201
Varighet: 1 år
Omfang: 50-100%
Lokasjon: Oslo
Stillingsnavn | Konsulent anskaffelser | |
Oppdragsgiver | Norsk Helsenett | |
Arbeidssted | Norge | |
Fylke | Oslo | |
Ansettelsesform | Konsulentoppdrag | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | Helse / Sosial | |
Søknadsfrist | 06.08.2021 | |
Sist endret | 22.09.2021 21:12 |