Denne annonsen har utløpt.
Leder til PMO-kontor (programkontor)
- Drive prosesser på oppdrag fra assisterende programleder
- Drive og eller ha ansvar for oppgavene som ligger til programkontoret, herunder
- Rapportering, usikkerhetsstyring, avhengigheter etc
- Utarbeide, utvikle og koordinerer felles styrende dokumenter, planer, prosesser, rutiner og maler
- Forberede og utarbeide saksunderlag, presentasjoner og informasjonsmateriale til ulike formål og fora internt og eksternt
- Administrasjon og prosess av arbeid med anskaffelser, avtaler, arkivering
- Ansvar for daglig drift og administrasjonen av programkontoret, herunder koordinere øvrige ressurser og oppgaver som sogner til programkontoret, f.eks. verktøy, ressursforvaltning, økonomi- og budsjett m.m.
- Bistå med andre relevante oppgaver på oppdrag fra programleder og assisterende programleder
Må-krav:
- Relevant utdanning på universitets-/høyskolenivå, minimum på bachelornivå
- Dokumentert erfaring med arbeid fra IKT-prosjekter i offentlig sektor eller store og komplekse virksomheter
- Dokumentert erfaring med arbeid fra PMO-kontor eller hovedoppgaver knyttet til en slik funksjon
Bør-krav:
- Dokumentert erfaring med arbeid fra og kunnskap om IKT-prosjekter i helse- og omsorgssektoren
- Dokumentert erfaring med program-/prosjektstyring, prosessledelse e.l.
- Forvaltningskompetanse er en fordel
- Drivende, initiativrik, selvstendig, strukturert og ryddig
Oppstart: Snarest
Varighet: 31.12.2021
Omfang: 100 %
Arbeidssted: Oslo/hjemmekontor
Stillingsnavn | Leder | |
Oppdragsgiver | Direktoratet for E-helse | |
Arbeidssted | Norge | |
Fylke | Oslo | |
Ansettelsesform | Konsulentoppdrag | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | Helse / Sosial | |
Søknadsfrist | 10.03.2021 - | |
Sist endret | 22.09.2021 21:12 |