Denne annonsen har utløpt.
Bakgrunn:
Ruter As søker en (1) konsulent i 100% stilling til Innkjøpsteamet. Konsulenten skal jobbe innenfor området Innkjøp med offentlige anskaffelser.
Ruter As gjennomfører regelmessig anskaffelser av produkter og tjenester som skal løse kundenes og organisasjonens behov. Det kan for eksempel være snakk om rammeavtaler eller enkelt tjenester, samt gjennomføring av minikonkurranser eller tilbudsforespørsler.
Konsulentens rolle i ovennevnte anskaffelsesprosessene er å ivareta det overordnede perspektivet, sørge for fremdrift og struktur, sikre godt tverrfaglig samarbeid og god kvalitet i anskaffelsesprosesser og leveranser. Rollen innebærer også å koordinere ressurser fra oppdragsgiver og forhandle med tilbydere.
Krav:
- Høyskole/universitet
- Kunnskap og har arbeidet med offentlig anskaffelser
- Gjennomførte anskaffelser iht. lovverket (LOA)
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- God forretningsforståelse og evne til å raskt sette seg inn i både forretningsbehov og IT-løsninger
- Kunnskap om dialog med eksterne leverandører
Fordel at konsulenten har erfaring med:
- Doffin
- Forsyningsforskriften
- Eu-supply eller andre KGV løsninger
Oppstart: 02.11.2020
Varighet: antatt til 01.07.2021, mulighet for forlengelse ut 2021
Omfang: 100%
Arbeidsplass: I kundens lokaler i Oslo
Stillingsnavn | Konsulentbistand for Ruters innkjøpsavdeling |
Oppdragsgiver | Ruter |
Arbeidssted | Norge |
Ansettelsesform | Konsulentoppdrag |
Heltid/deltid | Heltid |
Antall stillinger | 1 |
Søknadsfrist | 13.10.2020 |
Sist endret | 22.09.2021 21:12 |