Denne annonsen har utløpt.
NB!! I hovedsak vil arbeidet være remote, men det vil være ett lite pluss om konsulenten kan ha fysisk oppmøte Helse Nord IKT, Tromsø»
Oppstart, omfang og varighet
Avtaleperiode: 01.04.2020 - 31.12.2020
Det er mulighet for opsjon på eksisterende vilkår frem til 30.06.2021 (i 2+2+2 mnd).
Kunden ønsker en konsulent i ca. 80 - 100% stilling.
Beskrivelse av oppdraget/bistanden
Kunden, Helse Nord IKT HF ønsker konsulentbistand på nivå "spesialist"/"seniorkonsulent" til bistand med drift av MS Lync/Skype 4B.
Beskrivelse av bistanden:Helse Nord IKT (HNIKT) har etablert en regional lyd/bilde tjeneste i Helse Nord. Tjenesten innebærer basis Skype for business funksjonalitet til alle ansatte i Helse Nord. Totalt er det ca 19000 Skype-brukere i Helse Nord, av disse er det etablert summetone for 4000 brukere.
1. linje: 07022 HNIKT Brukerstøtte
Alle henvendelser fra ansatte i Helse Nord kommer til HNIKT brukerstøtte.En forventer at brukerstøtte vil avklare ca. 75 % av alle henvendelser. Brukerstøtte vil ta imot feilhenvendelser, opprette Skype konto, Office relaterte problemstillinger, headset, klient etc. Dersom brukerstøtte ikke klarer å løse problemer, rutes dette til 2. linje.
2. linje: HNIKT Plattformtjenester
Her vil en avklare det meste av henvendelser som brukerstøtte ikke kan håndtere. Hvis 2. linje ikke kan korrigere henvendelsen, vil 3. linje kontaktes på enten telefon- / mobilnummer eller epost.
3. linje: Ekstern samarbeidspartner
I hverdager/ukedager 0800-1530; så må arbeidet starte opp innen 4 timer ved ikke kritiske henvendelser og ved kritiske henvendelser innen 2 timer eller så snart som mulig. Denne kontrakten omhandler oppdrag som 3. linje. Ekstern samarbeidspartner må inneha god kompetanse på Skype for Business, nettverk, server, DNS og AD. Samtlige konsulenter som bistår må ha inngående kunnskap om hvordan løsningen er designet og implementert i HNIKT. Leverandøren har ansvaret for egne opplæringskostnader knyttet til dette.
Rollebeskrivelse
Hovedoppgaver:
- Være tilgjengelig og bistå med 2. og 3. linje saker i kontortid/virkedager 0800-1530. Responstid 4 timer ved ikke kritiske hendelser, og med 2 timer, eller så snart som mulig, ved kritiske hendelser
- Jobbe sammen med driftsorganisasjonen i HN IKT
- Erfaringsoverføring til driftorganisasjonen
- Andre oppgaver innenfor fagområdet
Kompetanse og erfaring:
- Relevant utdanning og sertifisering for oppgavene og produkt relatert til Skype 4B
- Sertifiseringer bør være bransjestandard.
- Lengre erfaring fra oppgavene og produktene som er angitt.
- Lengre erfaring fra større driftsmiljø.
Fylke | TromsTroms og Finnmark |
Ansettelsesform | Konsulentoppdrag |
Heltid/deltid | Heltid |
Søknadsfrist | 24.03.2020 12:00 |
Sist endret | 24.09.2021 15:26 |