Denne annonsen har utløpt.
For kunde i helsesektoren søker vi en teknisk ressurs med VoIP kompetanse.
Arbeidsoppgaver:
- Dialog med mulige leverandører.
- Utarbeidelse av krav mot anskaffelsesprosessen.
- Vurdering av leverandørenes løsningsalternativer.
- Bistand til design av løsning for kunden.
- Anbefaling i forbindelse med anskaffelse av utstyr.
- Bistand til oppsett og konfigurasjon.
- Dialog og avklaringer med samarbeidspartnere.
Kompetanse:
Kunden etterspør i denne forbindelse en konsulent med god kjennskap til VoIP. Spesielt innenfor RTP og call-center. Herunder arkitektur, nettverk, protokoller, kodekser, konfigurasjon etc.
Under anskaffelsen vil konsulenten bistå kundens team med dialog, kravstilling og vurdering av leverandørenes løsningsbeskrivelser med fokus på VoIP og lydhåndtering.
Erfaring:
- Senior kompetanse innenfor VoIP, særlig fokus på RTP, SIP og call-center.
- God kompetanse innenfor WebRTC.
- Relevant erfaring fra større omlegginger av telefoniløsninger.
- Relevant erfaring fra anskaffelsesprosesser.
- Gode muntlige og skriftlige engelskkunnskaper.
Estimert behov er:
Fra dags dato til uke 5 2020 - 100%
Uke 9-14 - 100%
Uke 20-21 - 100%
Arbeidsplass:
Kunden holder til på Gjøvik, men det vil være greit å jobbe remote. Noen arbeidsdager forventes onsite, i tillegg til å delta i møter i Oslo/Gardermoen området.
Fylke | ØstfoldAkershusOsloOpplandVikenInnlandet |
Ansettelsesform | Konsulentoppdrag |
Heltid/deltid | Heltid |
Sist endret | 24.09.2021 15:30 |